Pages

Monday 2 June 2014

CARA MENCEGAH JERAWAT

CARA MENCEGAH JERAWAT - Setiap wanita maupun lelaki inginkan wajah yang putih dan bersih. Dari itu, lebih baik mencegah daripada mengubati. Ini juga termasuk mencegah timbulnya jerawat. Jerawat yang tumbuh di wajah dapat membuat penampilan kita menjadi kurang menarik. Selain itu, bekas jerawat akan meninggalkan kesan di wajah kita.

Selain dari mengubati jerawat yang ada, perlu juga dilakukan langkah-langkah pencegahan agar jerawat yang menjengkelkan tidak membataskan penampilan anda. Gunakan sabun susu beras untuk mencuci muka anda bagi mencegah timbulnya jerawat di samping menjadikan kulit anda semakin sihat dan cerah.

Membersihkan wajah perlu dilakukan setiap hari. Kotoran yang melekat di wajah dapat menyumbat pori-pori. Wajah yang kurang bersih akan menyebabkan muka ditumbuhi jerawat  dan menjadikan penampilan anda kurang menarik. Agar wajah anda sentiasa menawan, cucilah dengan sabun susu beras Aljo.

Sabun Susu Beras Aljo dihasilkan 100% dari bahan semula jadi. Produk sabun susu beras ini bukan sahaja boleh digunakan oleh golongan wanita tetapi juga lelaki. Mereka yang menggunakannya akan berasa segar sepanjang hari dan badan tidak melekit walaupun berpeluh sekaligus mengatasi masalah bau badan yang sering dialami oleh mereka yang bekerja di luar pejabat.

p/s : Hilangkan jerawat anda dengan produk NANO SOAP - Jerawat Hilang dalam 7 Hari

No comments:

Post a Comment